آخرین اخبار
کد مطلب: 80027
مرزهاي کشور از کوچه‌هاي يزد هم امن‌تر است/ آزادي قدس در دسترس است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1868

به گزارش سلام لردگان، سردار محمد رضا نقدي در گفتگو با مرصاد با اشاره به اشراف کامل نيروهاي امنيتي و نظامي بر مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: هيچ زماني مثل امروز تسلط و اشراف بر مرزها و سرحدات کشور وجود نداشته است.

وي ادامه داد: امنيت حاکم بر مرزهاي ايران بسيار پايدار تر از آن است که بخواهد با حوادث کوچکي مثل آنچه که در داخل خاک عراق مي گذرد، خدشه دار شود.

سردار نقدي شاخصه امنيت امروز حاکم بر مرزها کشور را پايداري آن دانست.

فرمانده سازمان بسيج مستضعفين کشور در توصيف کنترل ايران بر مرزهاي غربي کشور اظهار داشت: شرايط مرزهاي غربي ايران از آنچه که در کوچه هاي يزد وجود دارد امن تر است. يعني همان اندازه که تحرک و صدايي که ممکن است در کوچه پس کوچه هاي مرکز ايران تحت کنترل باشد به همان اندازه و بيشتر از آن در مرزهاي غربي تحت نظر است.

وي روي آوردن به شايعه پراکني توسط برخي رسانه هاي غرب را نيز دليل بر وجود همين اشراف و امنيت عنوان کرد.

حماقت آمريکايي ها قدس را در دست رس جريان مقاومت قرار داده است

وي با توصيه به عوامل اصلي وقايع امروز عراق تصريح کرد: اين از حماقت صهيونيست ها و آمريکايي هاست که پس از سرنوشتي که براي آنها در افعانستان و عراق صدام رقم خورد قدم به ميدان سوريه گذاشتند و باز هم از حماقت آنهاست که پس از فضاحت دمشق براي آنها هواي بغداد مي کنند.

سردار نقدي ادامه داد: ترديدي نيست که همان اتفاقات سوريه يعني تبديل ارتش پالايش نشده به يک بسيج مومن و مردمي در عراق نيز اتفاق خواهد افتاد و مرزهاي مقاومت به يک قدمي قدس خواهد رسيد.

انتهاي پيام

کليد واژه

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس